1. Splošno
Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Spletno trgovino Kmetija Vlaj (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja podjetje Vlado Vlaj – Nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, Bodonci 102, 9265 Bodonci, Slovenija (v nadaljevanju kot »ponudnik«).
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
2. Načini plačila
Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča plačilo po predračunu z bančnim nakazilom na poslovni račun.
Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papirju) z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga so zajeti v Splošnih pogojih poslovanja. Priporočamo vam, da si splošne pogoje poslovanja natisnete in shranite.
3. Veljavnost ponudbe
Cene v spletni trgovini Kmetija Vlaj se lahko spremenijo brez predhodne napovedi ponudnika. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila.
4. Cene
Vse cene so izražene v evrih (€) in vsebujejo vključen DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.
5. Plačilo poštnine - dostavljalec Pošta Slovenije
Poštnino krije kupec. Znesek poštnine se obračuna po aktualnem ceniku Pošte Slovenije.
6. Postopek nakupa
6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
- iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini,
- izbor izdelka za nakup,
- dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico,
- določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici,
- pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom,
- pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo, ter
- potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).
6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) omogočeno, da:
- vidi, katere izdelke je izbral in dodal v košarico,
- vidi ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
- spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna nov znesek tako spremenjene količine,
- odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz košarice ter
- obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) omogočeno spreminjati način dostave in način plačila.
6.3. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima kupec možnost preklicati naročilo. Razen možnosti preklica kupec po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.
Ponudnik po prejemu naročilo pregleda in preveri zalogo naročenih izdelkov. V primeru, da naročenih izdelkov ni na zalogi, kupca obvesti in se z njim dogovori o novem dobavnem roku ali spremembi naročila. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 8.).
6.4. Blago poslano
Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
7. Način in rok dobave
Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 13.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 2 delovnih dni. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 2 delovnih dni, kupca o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. zaradi tega vas naprošamo, da zavoljo tovrstnih obvestil ob prijavi v sistem vpisujete točne podatke.
Izdelke dostavlja naš poslovni partner Pošta Slovenije. V primeru, če želite izbrati drugačen rok dostave, prosimo, da nas o tem obvestite prek telefona na 031 317 953, e-pošte: janja.vlaj@gmail.com.
8. Vaše naročilo - sklenjena pogodba
Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Možnost vpogleda v vaše naročilo imate v poslovnih prostorih Vlado Vlaj – Nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, Bodonci 102, 9265 Bodonci, Slovenija.
Dosegljivi smo od ponedeljka do petka med 7.00 in 16.00 uro.
Ponudnik v sodelovanju s poslovnim partnerjem Pošto Slovenije razpošilja naročeno blago zgolj po območju Slovenije. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem, nemškem ali angleškem jeziku.
9. Vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 15 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči od dneva, ko je kupec sprejel blago.
Če je kupec že prejel blago in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini vrniti ponudniku v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe obvesti preko elektronske pošte janja.vlaj@gmail.com ali na naslov Vlado Vlaj – Nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, Bodonci 102, 9265 Bodonci, Slovenija.
Sicer pa zadošča, da kupec prejeto blago vrne v roku za odstop od pogodbe, kar se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Vlado Vlaj – Nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, Bodonci 102, 9265 Bodonci, Slovenija. Izdelek mora biti neodprt, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Kupec mora vrnjenim izdelkom priložiti račun oziroma njegovo kopijo.
Ponudnik bo kupcu nemudoma vrnil vsa opravljena plačila, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Plačilo vam bomo povrnili z nakazilom na vaš osebni bančni račun (tega nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Kupec lahko vrne tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza, vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi.
10. Pravica do zasebnosti
Vlado Vlaj – Nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Oddani podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Na podlagi vaše privolitve bomo vaše osebne podatke uporabljali izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in komuniciranja z vami – trženje in seznanjanje z novostmi preko različnih komunikacijskih sredstev. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
11. Piškotki
Piškotki so majhni tekstovni moduli, ki se s spletne strani nalagajo na napravi obiskovalca. Veliko piškotkov vsebuje tako imenovani ID piškotka. ID piškotka je edinstven identifikator piškotka. Sestavlja ga zaporedje znakov, preko katerega se lahko spletne strani in strežniki dodelijo posebnemu spletnemu brskalniku, v katerem je bil shranjen piškotek. To omogoča obiskanim spletnim stranem in strežnikom razlikovati posamezen brskalnik osebe od drugih internetnih brskalnikov, ki vsebujejo druge piškotke. Določen spletni brskalnik je lahko preko edinstvenega ID-piškotka prepoznan in identificiran.
Z uporabo piškotkov so lahko obiskovalcem te spletne strani zagotovljene uporabnikom prijaznejše storitve, ki brez nastavitve piškotka ne bi bile mogoče.
Z uporabo piškotka lahko informacije in ponudbe na naši spletni strani optimiziramo za uporabnika.
Razlikujemo 3 kategorije piškotkov:
- Nujno potrebni piškotki, ki zagotavljajo osnovne funkcije spletnega mesta.
- Funkcionalni piškotki, ki zagotavljajo delovanje spletne strani.
- Ciljno orientirani piškotki za izboljšanje uporabniške izkušnje.
S pomočjo analitičnih piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Več o Google Analytics piškotkih, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookie statement. Če želite blokirati Google Analytics, to lahko storite na tej spletni strani.
Kako upravljati s piškotki?
Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene strani ne bodo pravilno delovale. Navodila, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku, se nahajajo na povezavah:
12. Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varnost je odgovoren tudi kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojih podatkov ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
13. Varstvo otrok
Vlado Vlaj – Nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Vlado Vlaj – Nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
14. Odveza odgovornosti
Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka.
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavljavcu dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
15. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo in predpise s področja varstva potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti janja.vlaj@gmail.com ali po klasični pošti na naslov Vlado Vlaj – Nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, Bodonci 102, 9265 Bodonci, Slovenija. Postopek obravnave je zaupen.
Vlado Vlaj – Nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Podjetje si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Murski Soboti. Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in proceduralno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Želimo vam prijetno nakupovanje in se vam obenem zahvaljujemo za zaupanje.
Vlado Vlaj – Nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji